Peugeot 106 1.6 16v rallye. Tento vůz jsme si vybrali abychom s ním soutěžili v závodech do vrchu.
Toto vozidlo jsme kompletně předělali na závody do vrchu. Stavba od A do Z právě u nás. Vybrali jsme si seriál závodů do vrchu Edda CUP a přesněji třídu N1600. Podle pravidel jsme tento vůz upravili a zde je pár fotografií...
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v N1600
Motor po celkové GO - nové kroužky, šály, hlava kompletní repas , ventily , gufera , hydra atd
Vačky Newman 264° duration PH3 Fast road camshafts, nastavitelné vačkové kola piper cams, výfukové svody Maniflow 4-2-1, motorová jednotka VK Tronik - naladěno 148koní a 167nm
Podvozek Protlum, lehká kola ATS s pneu Nankang
Stavba začatek roku 25 - vše nové - rozvody motoru s vodní pumpou, poloosy, duralové tyče řazení, zadní naprava po GO - ložiska kol 4x , naboje, ramena, čepy, tyčky stabilizatoru, tyče řízení, řízení, brzdové kotouče a desky, 4x nový brzdič, regulátor, brzdové hadice a trubky, silentbloky motoru a převodovky, chladič, radiator topení, alternator, starter, kompletní spojka, spojkové lano , malá baterie, catch oil tank, atd - prostě vše nové
Velký rallyový rám - Grabiec s homologací , zvedací patky v prahu na stojny, sedák sparco - ušák s platnou homologací , pasy sparco s platnou homologací , volant sparco, malá nádrž na 10 litrů, zkrácené řazení, flock palubní desky, karbonové výplně dveří
Nejlehčí verze rallye - bez šíbru, abs a klimatizace.
Vůz je postaven tak aby šlo použilt i na jiné disciplíny a také předělat do MČR - rally (Rkové značky) nebo zavody do vrchu
Vždy dojelo, 100% úspěšnost a konkurenceschopné vozidlo - vítěz pro rok 25 ve třídě N1600